hello there

Skrivet 2009-04-08 Klockan 23:03:12

Så de blev bio ikväll med mli=), Fast and furious, och eftersom jag int har sett nån av dom tre filmerna före denhär (för jag har trott att dom var helt värdelösa) så trodde jag att ja int skulle fatta ett piss, men klart jag gjorde och den va faktist jättebra! Men nu sitter jag iallafall hos moster, är barnisvaktis för hon skulle nånstans, så ska vara här till inatt någång när hon kommer hem, sen ska jag hem o sova och sen blire upp tidigt för vi ska åka till storebror i långsjöby o hälsa på... blir säkert kul, får juh träffa danne o lina , och linus o elin ska juh med, så ska int klaga=) haha!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Skrivet 2009-04-08 Klockan 23:27:09
Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym torsdag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Skrivet 2009-04-09 Klockan 01:00:44
Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Postat av: wilma

Skrivet 2009-04-09 Klockan 19:42:06
Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback