trettonde i fjärde

Skrivet 2009-04-13 Klockan 17:02:30

Har inte sovit hemma sen i tisdags, har knappt varit hemma sen dess. Var juh i Långsjöby tills i lördag, de var faktist kul, kört skoter som en gaalning kan jag säga haha! Sen så när vi komme hem for jag direkt till älsklingen och sovde där tills igår och sen va jag hem en snabbis och for sen till falleep och umgicks med henne och sovde där oså. Men nu är ja iallafall home och har nyss käkat, och har tråkigt, och joel kunde int komma till mej så vette tusan va jag ska hitta på ikväll=( men men annars är allt heelt perrfa, solen lyser och snön smälter juh för fullt ute så snart blire det vell sommar=D längtar så in i bomben kan jag säga.
Pz out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback