let's call it panic, eller nått, haha

Skrivet 2009-04-17 Klockan 02:20:37

 
Okej eftersom ja inte alls har mycket för mej just nu kan ja skriva ner lite skit som bara finns i mitt stora huvud. Läses på egen risk eftersom det kan låta sjukt och bara fult haha:
Jag får fan panik hela tiden, ibland som tillexempel på ica, jag kan gå omkring därinne och sen helt plötsligt kan jag inte andas, börjar typ toksvettas samtidigt som jag nästan fryser, allting blir som snurrigt fast endå inte och jag vill bara låångt bort från världen. eller som oxå har hänt ett par gånger, när jag är på hockeyn, kan stå där mitt i klacken och skrika och helt plötsligt kan jag inte andas, allting börjar snurra och jag vet knappt vars jag ska ta vägen. Och folk skygg är jag oxå. hatar när det är massa folk över allt, då får jag oxå panik. Men det sjukaste måste nog vara när vi har varit och handlat och ska bära in kassarna, då tror jag alltid att grannarna står i fönsterna och kollar på mig och vad jag/vi har köpt. Jag vet det låter helt idiotisk, jag menar varför skulle dom ens bry sig, men i mitt huvud gör dom verkligen det. jag kan se det framför mig hur dom står där och säger:"jaha så idag köppte hon skinka och makaroner." Och om vi har köpt mat från tex Max, och dom gångerna jag måste bära in det så måste jag alltid försöka gömma det på något sätt, för då tror jag också att dom står i fönstret och tänker "jaha så nu ska hon äta igen". Som att jsg inte skulle få äta eller vafan? Och när jag är någonstans, det spelar ingen roll vars, och nån kollar på mig liiite för länge, (asså nu snackar vi typ 3 sekunder.) så kollar dom alltid på mig för att jag inte har några fingrar. Även om det inte ens syns på mig just då eller om det är folk jagvet inte kan veta att jag bara har en hand så är det ALLTID därför dom kollar. Min hjärna kopplar bara inte att det kan vara för att jag har typ en knallorange mössa dom kan kolla på, eller att jag har feta finnen på 9 cm i pannan eller att jag kanske har en fin tröja typ.  Nä da, det är alltid min hand som saknas som dom ser. Och då får jag ännu mer panik och försöker gömma mej ännu mer och tillslut ser hela jag bara ut som ett enda freak som varken vet ut eller in. Och om jag ska köpa nått nånstans, typ på ica, bion eller vars som hällst så ber jag alltid någon annan göra det åt mig, jag vågar inte helt enkelt. Jag vet juh att inget kan gå så jävla fel eller så, men jag vågar knappt prata eller räcka fram pengarna eller nått. Och dom gångerna jag måste göra det blir det bara pinsamt och jag måste tänka ut före precis hur jag ska göra och om jag ska säga nått. Och det sjuka är att alla tror att jag bara skämtar när jag säger att jag får panik eftersom att jag kan skratta åt det samtidigt och efteråt, men de är bara för att jag inte vet vad jag ska göra eller vars jag ska ta vägen, men det är fan läskigt jag lovar. 
Haha allt lät bara som ett stort skämt och ja inser att ja måste radera detta typ imårrn så int många hinner läsa det men jaja så gåre ibland haha xD Ska nog spela lite mario nu trorjag sen sove, är fan sjukt trött så goodnight fuckers <3



Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2009-04-17 Klockan 12:00:03
Dom tittar på dej för att du är så jävla snygg! Smalfjärt, mej tittar dom på för att jag är USAfet hihi =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: Kim Rebecca Lodberg

Skrivet 2009-04-18 Klockan 00:23:21
jo men jag loggar in nu :)



vad menar du,har du ingen hand eller vad? :/

URL: http://crossthatline.blogg.se/

Postat av: ..

Skrivet 2009-04-19 Klockan 23:49:40
Jag är nästan själv med utan hand och jag vet hure känns!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback