if you were in my bed right now, i'd find a million ways to say I love you!

Skrivet 2009-04-04 Klockan 03:15:11

Dagens humör: happi happi
Dagens mående: riktigt bra 
Dagens vill ha: massa pengar o kramar...
Dagens klädsel: vafan hade jag på mig?
Dagens borde: nja hade vell int så mkt jag borde gjort?
Dagens smink: foundation, mascara o rough
Dagens frisyr: utsläppt som allti
Dagens planer: var stan
Dagens längtan: sommar såklart! 
Dagens saknad: Joel, sol..
Dagens fundering: varför är det så mkt snö när de int ska va de?:(
Dagens låt:

Har ändrad bloggen helt o hållet typ? vart fan int nöjd men kände att de va dax haha. Var iallafall ledig idag, så for påstan med fallep, sjukt längesen vi umgicks. Brukar bli så mellan oss.. vi är med varran typ varje dag i nån vecka, sen "glider vi ifrån varran", börjar småbråka lite, sen är vi med varran igen nåra veckor, sen "glider" vi igen, osv, men vet int vad som händer nu riktigt... jaja har ingen aning om varför ja skrev det där men hon är iallafall min bästavän vad som än händer och detvet hon och alla andra nu ju=) haha. ska provmåla naglarna nu haha och sen lägga mej och sova, är sjukt trött.
Så goodnight<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback