i never promised you a ray of light

Skrivet 2009-04-26 Klockan 01:30:11

Har nybäddat sängen, ny duschat och fört över det nyaste oth från elins externa. La mig i sängen och slog igång det. När jag hade sett hela 10 minuter tyckte jag att jag kände igen det jag hade sett, tillsist insåg jag juh att jag redan har sett de avsnittet, hade alltså fört över fel... glad julia blev då. Sen är jag självklart så puckad så jag hittar inte de nyaste! Orkar som inte:( Ska fan se how i met your mother istället. sådeså! Annars är allt bravo, saknar bara min lilla plutt som borde ligga här i sängen brevid mig tycker jag haha! Nämen hoppas det blir lika fint väder imårrn som det var idag. Falleep har tjatat som en jude att jag ska komma på hennes konfa imårrn, klockan ELVA.... frågan är juh då om jag har fått mitt feta arsle ur sängen den tiden eller inte, de återstår fan att se alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback