ot's not too late, never too late!!

Skrivet 2008-09-28 Klockan 14:24:34

Som jag skrev igårkväll så skuyle jag lägga mejoch se film juh, sagt och gjort så gjorde jag det.
Rosa the movie var den enda vettiga jag hittade, hehe, men efter halv filmen hackade den och slutade... så ja fick int se klart, men då försökte jag sova, efter typ 2 timmar av HUNDJÄVLA SKÄLLANDE så fick jag nog, sätte på filmen igen på HÖG volym och såg ett tag, sen ringde kimmelimme å han komme förbi och vi snacka ett tag osv, sen for han och jag gick in och satte på filmen för tredje gången, och sommnade tillslut vid halv5...
Sen idag bjöd moster mej o dicke på kebab för att vi ( jag ) diskade och städade i köket igår/inatt, så de va mumms!!
Och nu sitter jag här nuduschad och ska snart gå ut me fiffi i de ekkliga blåsiga höstvädret... vart fan for sommarn lixam..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback