lördag va?

Skrivet 2008-09-21 Klockan 03:43:47

Tjoo, komme hem för ett tagsen typ,
har varit ute å åkt me Kim runt runt, trevligt trevligt=)
Funderar på om jag sak ta tag i å skriva det där till svenska, vi ska nämnligen (på tisdag) skriva ner enn massa text å snacka om oss själva och nånsting som vi typ gillar eller så i minst 5 minuter, kunna de typ utantill elelr nå. å jagvet inte ens va jag ska snacka om... shiit va ska ja ta?
ajja får fundera ett tag sen blire till å sova, är trött som ett as, var även med Emelie påstan idag, sen for hon hem ådå käkade jag med moster på lillakina å sen shoppa hon kläder å jag fick ett taaajslinne=) såde va najs.
men ah som sagt nu blire nog natti, puss!

skule fan int banga han asso, ahha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback