jag tror jag fortfarande är lite blond på insidan...

Skrivet 2008-09-30 Klockan 19:24:54

Alltså, kalla mej pucko julle... nu har jag alltså LIMMAT i löshår på min skalle IGEN, jag som lovade mej själv att aldrig mer gö så...  haha men ja kollade på bilder när ja hade låångt hår å kände att nä nu jävlar jag ska ha så!
så nu sitter jag här, långt hår och ångest över hu ont det kommer ta sen när det lossnar...
Men ah de får jag vell ta då, och det ser lite halvtaskigt ut eftersom att mitt vanliga hår är mörkare än löshåret men ah SKIT SAMMA gjort är gjort ;D
ska iallafall ta ioch starta ONE TREE HILL nu :DDDDDD ha längtat heeela dagan såatte nu äre dax!


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-09-30 Klockan 23:12:19
Just ja...fan å...

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback