hello tomorrow, and goodbye to yesterday

Skrivet 2008-09-18 Klockan 14:36:34

Ska snart hoppa på bussen igen och åkta till stan och käka osv, men en viss person "ville kanske inte" vara med mig, men ja ska va me lilla söta Malin ist så de är bara bra=) sen blire hockey såklart!
Pz out!





Jag hatar att alla hatar mig, jag hatar att alla bara glor, jag hatar fläsk, jag hatar att alla killar (frutom en) tappar intresse direkt dom får reda på "hur jag ser ut", jag hatar att "people always leave", jag hatar att vara ensam, jag hatar att känna som jag gör just nu, jag hatar att folk inte finns där när jag behöver dom som mäst, jag hatar att låssas en massa, jag hatar allt tjat om att jag måste äta, jag hatar att äta, jag hatar att behöva vara stark, jag hatar att inte ha något liv,  jag hatar att se dig när det känns som att du inte vill se mig, jag hatar att vara så jävla mkt annolunda, jag hatar att jag inte kan prata med dig om saker längre, jag hatar att vara knubbig i mina egna ögon, jag hatar att inte ha någon som håller om mig, jag hatar att ni gjort mej så fruktansvärt illa, jag hatar att jag gjort "alldeles för mkt" med ett litetjävla SVIN, jag hatar att vara svag, jag hatar att du verkligen inte bryr dig ett piss, jag hatar att jag inte kan berätta hur jag känner, jag hatar att om jag väl börjar kan jag inte sluta, jag hatar att du alltid kan få mig le, tillochmed när jag gråter, jag hatar att jag inte insett förän nu vilka mina riktiga vänner är, jag hatar att försöka förstå mina egna tankar för jag fattar inget, jag hatar att jag älskar dig, jag hatar att jag skadar mig själv omedvetet, jag hatar när du gör såhär, jag hatar när ni inte pratar med mig utan om mig, men mäst av allt så hatar jag mig själv just nu...

Var bara tvungen få skriva av mig det där, nattinatti=)

oops de va sen ifredags hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback