vart utmanad förnån dagsen;

Skrivet 2008-11-15 Klockan 20:41:35

Tre personer som får mig att skratta:
Mamma, Emelie, Fanny
 
Tre saker jag älskar:
Skratta, Fest, Julafton


Tre saker jag hatar:
Kallt ute, folk som glor, bråk


Tre saker jag inte förstår:
Hur man kan va glad och ledsen på samma gång, folk som inte älskar AIK, biljard..


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Har bara ett sängbord men; sax, halstabletter, snus


Tre saker jag gör just nu:
Ritar, ser himym, kollar bloggar


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Träffa Mary-Kate Olsen, få bra självförtoende, skaffa familj


Tre saker jag kan göra:
Skapa kaos i mitt rum, gå, skrika (haha?)


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Dom som vill dig väl, Kate Voegele, mej haha


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Sjunga, städa, spara pengar


Tre favoriträtter:
Nudlar, säkert nå mer men komm int på nu haha


Tre saker som skrämmer mig:
Ensamhet, känslor, spöken
 

Tre personer jag utmanar:
Dej, dig och du =) haha


btw skriver de nu när ja komme påde annars kommer ja bara glömma igen, va vill du ha i julklapp Jessica?


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-11-16 Klockan 01:09:25
Sängkläder! Du då?

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback