i quit thinking now, cause i've had enough drama for a long time=)

Skrivet 2008-11-09 Klockan 20:52:23

har int mkt intressant att skriva, har jag juh iaochförsig aldrig men haha tänkte bara skriva nått fjantigt bara för att.
Var på innebandy igår, linus match, dom vann med typ 6-1 troja? jaja sen komme syster, bror och brors fru på middag och jessica hade bakat tårta för linus fyllde juh år, mmumms gått varde! sen for jag till moster och har varit här tills nu, har nyss satt in löshår på henne och hon satte fast några ljusa slingor på mej, syns lite grann bara:)  komm föresten på inatt när jag såg oth att jag aldrig hade sett dom 6 sista avsitten av fjärde säsongen, så jag såg de för första gången och ja fattar inte hur ja kunde ha missat de :o haha intressant, men ska se himym nu och sen vetja inte, fårse om ja far hem elelr stannar hära, de regnar juh typ ute åatte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback