Eventually all the pieces fall into place. until then; laugh at the confusions, live for the moment, have no regrets & belive that everything happens for a reason.

Skrivet 2008-11-02 Klockan 20:57:32

Såg typ halva The grudge igår, för ja insåg attden inte alls är så jätte bra och ja våga int se själv :] sen så såg ja one tree hill hela kvällen/natten, sen vid 3halv4 komme moster hem, full som bara den, och jätte rolig hehe, och jag fick 100kr, för att jag vara jag, haha jätte schysst faktist!:) men sen när jag gick ifrån datorn i typ 2 minuter och komm tillbaks så berättade hon at hon hade skrivit "fuck you to" till alla som var online på min kontakt lista! HAHA vafan sen när ja loggade in imårrse hade massa undrat vafan ja menade xD men då vetni om ni läser detta att de då inte var jag haha!
idag harde inte hänt mkt alls, ska nog snart åka hemmåt ithink. och imårrn blire skola.... fan ja har juh jusst komm in i att det är lov, osså äe redan tillbaks till skolan, men ajja sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback