torsdag eller?

Skrivet 2008-05-22 Klockan 19:36:44

Jahapp, har varit i Ume hela dagen, for på såndär dysmeli träffgrejs som började 10, åsen var vi där till tyyp 1 kanske.
Sen for vi på stan och skulle leta klänning till skolavslutningen, hittade en fin vit tajt sak=)
Så de blir säkert najss, men nu ska jag gå och ta en dusch och sen bara ta det lungt, imårrn blir det skola igen.
Men vi har nån "hälsovecka" så de är inge jobbigt, imårrn skulle vi på förmiddagen fara och se teater på a-torp och sen på eftermiddan har vi valfritt så då får man fara och göra vadfan man vill=D asballt.
Men ajja hare gött herråå!


Skolavslutningen 2007 <3


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-05-22 Klockan 21:20:37
Hittade du nån klänning? Jag har tagit ledigt så jag ska komma på din avslutning! =)

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-05-23 Klockan 12:16:09
Jo jag hittade en! Jasså de skadu trevligt =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback