onsdag va, sommar VA?

Skrivet 2008-05-28 Klockan 20:35:38

Hej hej, VARMT ute idag !
idag var vi alla nior och badadeörjans, de sög balle... så aj gjorde mej klar versta tidigt och gick ut å satta mej i solen å chillade! Och just när bussen komme komme anton och pussade på mej :D naw älsklingen är söt<3
Sen åkte vi till skolan igen och man fick fara och göra vad man ville, så jag Malin och Emelie drog till malin och bakade blåbärs/hallon paj och åt de och chillae studsmatta och kollade när malins hönor bajsade....ahah de va najs nästan ;)
Ajja sen for jag hem och åt middag och sen for jag och min kära kusin Nicko hit till henne där vi skall sova inatt (för då ärde typ 5 meter till skolan;)) hehe , men nu ska vi typ chilla så hare najs
PZ OUT !
image148


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback