lördag,,,

Skrivet 2008-05-10 Klockan 23:46:31

Åååhooj, sitter här och fryser som ett svin och hade tänkt slå igång en bra film=)
Men idag har jag varit på Vårmässan, skulle egentligen gått med Malin och Emelie,
men malin ringde vid 12 och sa att hon hade stukat foten så hon kunde int fara...
men då for jag och Emelie själva, de var trevligt trevligt, vi gick runt å kollade på grejer, köpte godis och glass åsånt=)
Sen gick vi hem och sen åkte ja me mamma å pappa till farbror och faster och grillade... ja de va vell gott.
Satt nyss och såg hockey med pappa men pallade inte, de är så tråkigt å kolla hockey när de är på tv, 100 ggr roligare å se irl juh =D
Men jaja iallafall så tänker jag juh som jag skrev där uppe he på en film, men ja värkar inte hitta ngn bra!
Så de ser ut att bli How i met your mother som alltid =] haha
Men hare gött så hörs vi,
Over and Out!


image147


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback