friday hellYEAh

Skrivet 2008-05-23 Klockan 21:13:56

Så vardet fredagkväll.
Tänkte bah berätta liteom va ja gjort idag;
For på skolan versta tidigt, de sög för ingen komme typ dit förän 5 i 8 =P,
sen skulle vi på teater men vi fick int se teater för de vart nå cpmede.
Så vi fick se film- hälsoresan haha asbra, och gick tippsprommenad och fick fika=)
Sen vid halv 11 slutade vi för då skulle man fara hem och göra nått i hälsans tecken xD
haha så ja drog hem och käkade lunch, och sen for jag påstan med Malin,
skulle köpa typ halsband och örhängen hade jag tänkt men de blev inget av de,
men vi hittade varsitt par svarta shorts ist=D asballt!
Mja sen komme Anton och vi chillade i solen påstan ett tag osåå,
sen drog vi på Mobacken å myste på en kulle, våran kulle=} haha<3
Sen for vi påica osåå sen for lillen hem och ja for hem å käkade ekklig middag<3
Och nu sitter jag här och ser saw II =D
Imårrn blir de till å stiga upp tiiiiidigt, ska fara och äta hotell frukost nämnligen=}
Sug på den du! hahah


image185
Ja vadfan skulle jag göra utan denna flicka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback