erfewerf

Skrivet 2008-05-25 Klockan 20:40:25

Hejhopp!
Jaha ja, idag är det juh morsdag, mamma var sur imårrse för att hon inte fick ngt =P men hon har fått nu så då hoppas javell hon blir lite glad iafll, haha.
Väktes vid halv12 imårse, vi skulle tydligen åka till farmor i Bureå.
Så de vara bara att duscha å göra sej klar åsen åka, o tusan va varmt de har varit ute idag då!
Men iallafall så var vi hoss farmor och en massa kusiner osånt va där oxå, fick fika o såå.
Sen for vi hem och åkte jag med pappa och Linus till hamn för lilo hade match där, då passade ja på å vara med älsklingen.
Så ja var hos han ett tag, buusigt värre! haha<3
Nämen sen for vi då hem och jag for hit, till moster, fast hon är inte hemma de är bara Nicko för madicken ligger på lassa!
Så ja skulle vara här och sova med nicko men hon är tydligen hos nån granne nu läste jag på en lapp? haha ska typ gå och hämta henne nu står det, men ajja.
Är typ ledig imårrn iafll, elr ja vi har hälsovecka så ja ska typ ut å gå elr nått=) chill3.
Men jag ska nog hämta hem lillpickaluu nu haha
haree!

image186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback