*

Skrivet 2008-05-24 Klockan 16:47:18


Låten betyder fruktansvärt mkt<3!

Men iallafall så sitter jag här och nöter den låten igen^^
Väntar på att de ska bli mat nångång...
Imårse väcktes jag TJUGO ÖVER ÅTTA, på en lördag! skandal =P ahah
Nämen vi for på och käkade frukost å de var supergått=)
åt fan plättar med GRÄDDE till frukost=D deni, haha.
Nämen sen for vi vell hem och ja har fått en "ny" mobil, eftersom att min kära rosa har varit knäpp sen igår och inte vill visa nånting på skärmen=( Men ja den här ja har nu funkar, de är en nokia haha.
Men ikväll är jag jätte suger på göra nått ballt..... varför vill ingen hita på nått?
ajja ska ut med fia nu iallafall,ha en bra lördagskväll herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback