1maj

Skrivet 2008-05-01 Klockan 20:41:02

Komme nyss in, har varit ute på prommenad med fiffi=)
Men idag var jag då iafll med lillen, ååhh myys pyys saknar han redan as mkt<3
men vi va ute å inne å här å där å chilla=) haha 
ikvll händer inte mkt, har gjort verra hårinpackningen nu för att håret int ska se lika slitet up=P haha hoppas de funkar!
Nu sitter ja bara här och lyssnar på underbar musik och älskar livet=)
och insåg just att mammi fyller år imårrn och jag har inga pengar kvar........
Men nu ska jag ta och gåoch skölja ur inpackningen ;)
PZzzzz


Jag har
nått som
inte du har,



Kommentarer
Postat av: Matilda

Skrivet 2008-05-02 Klockan 18:47:15
som ingen annan vill ha=D

URL: http://donotenter.blogg.se

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-05-02 Klockan 20:11:25
bara för att int du får han =D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback