when feelings aren't enough ,

Skrivet 2008-03-14 Klockan 14:32:41

Jahaa ja äntligen freeeeeeeeedag =)
idag hade vi friluftsdag, skulle egentligen till bygdsiljum å chilla där, men då sa våra lärare igår att vi int fick fara dit om vi int skulle åka slalom elr bräda elr så, så då skulle vi alltså gå på nån jävla låååååångpromenad å åka i en bajs backe me madrass typ iställe, men inte fan pallade jag de så ja var "sjuk" =P
endå skönt, hade tänkt dova bort hela dan, men vaknade vid 10 :O chillade ett tag åsen började jag med so uppgiften som skulle va klar idag elr på måndag, skriver nått brev till nån brud som ska gifta sej med en islam å så ska jag typ berätta hur de påvärkar hennes liv....... pall4 =P


sitter vid dehär lilla äckletts dator för våran är juh pajj ;)
haha nämen schysst av han iafll eftersom att jag ALDRIG bukar få sitta vid hans =D


Nu skaja iafll ta och gå och klä på mej haha, sen fårjag se vad som händer =)
PZ


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-03-14 Klockan 15:35:13
Haha näe jag blir som förvånad att du får röra hans dator...=P

URL: http://mittimellan.blogg.se

Postat av: J2

Skrivet 2008-03-20 Klockan 21:23:04
Hhaha oneej :P

URL: http://lilljulaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback