självförtroende

Skrivet 2008-03-29 Klockan 17:04:13


Snart skiter jag i blickarna, skratten och kommentarerna. För det är inte värt de, jag hoppas att jag en dag snart bara ska kunna sluta bry mej om vad alla andra tror och tycker, för det är egentligen inte ens viktigt vad folk som inte ens känner mej och som aldrig ens kommer känna mej, kankse aldrig ens kommer se mej mer tycker.
Jag har redan insett att ingen långärmad tröja i hela världen kan någonsin ge mej mitt självförtroende tillbaks.
Självförtroendet som jag aldrig riktigt haft, men jag lovar er, endag ska jag vara stark, jag ska få självförtroende, jag ska klara allt.
För jag Vill, och vill man klarar man det.

Tack för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback