Ligger på grässängen med ett världsvant innre, och tittar upp i skyn på en stjärnklar himmel.

Skrivet 2008-06-07 Klockan 18:18:32

Hej hopp=D Har just käkat middag och före de så var jag ute med älsklingen och gick,
gick runt till stan osåånt sen tog han bussen hem.
Men ja gårdagen då, den va najssss!
Jag och fanny drog till sörböle å satt där och chillade och busade på o hade skojj, sen komme anton och hans kommpis och vi for till nåra lekparkar och chillade på osåånt.
Sen typ vid 1 elr nåttfor fanny hem och lillen skjutsade mej på min fina cykel (som jag btw ska måla typ idag elr imårrn) heela långa vägen hem, kallt som tusan varde.
Sen sovde vi så mysigt<3 haha nämen de va en najs fredag såklart=)
å bilder kommer sen idag när FANNII har skickatt!
Och idag är jag fett trött, precis som de ska va då elr ;) haha
men hade tänkt gå å duscha nu åsen se om pappa har tagit hem färg åt mej!!
Hare pz!


Fanny å Julia :D<3gullis<3HAHA lolcykel cykell<3
Haha heelt normala=)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-06-07 Klockan 23:46:12
Sitter ni på sörböleskolan och dricker öl å röker??? =P

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-06-08 Klockan 13:32:35
haha nää vi chillade bara där en stund =P

Postat av: J

Skrivet 2008-06-10 Klockan 22:55:53
Näe, du behöver läsa mer, du får en bok...=P

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback