livet leker, jag klarar mej, det gör jag juh alltid?

Skrivet 2008-06-22 Klockan 20:50:25

Igår skulle jag och lillen vara barnvakter åt Nickolina & Madicken,
men de slutade då med att vi var barnvakter åt oss själva haha,
nicko och dicke for till grannen och sovde
så jag och älsklingen myste på ensama och såg film osv=)
och de är alltid lika underbart att vakna upp med 2 armar hållandes runt om sej.
Älskar närhet, och älskar min anton.
Idag hare int hänt mkt, varit med lillen osåånt, ska nu ut med fiffi igen, hon ser så kissnödig ut så ja =P haha
PUSS<3

Och jag kan berätta att på Midsommarafton var jag med Fanny&Wingwing, -
roligare brudar får man fan leta efter asså XD haha



vännen, allt kommer ordna sej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback