klipparn/stadsfesten osåå

Skrivet 2008-06-26 Klockan 12:21:34

Igår klippte jag mej, själv som vanligt.
Skulle mer än gärna gå till en frisör, men vågar verkligen inte.
har fått för mig att dom blöter ner allas hår när dom ska klippa,
och blötar man mitt hår och sliter i det lite grann så lossnar det.
Och en frisör sa en gång till mej att jag hade totalförstört mitt hår å att de var fult,
och då var mitt hår int ens nå nött eller förstört typ, mennu så ja =P
men ialllafalla så klippte jag det lite kortare och uppklippt,
syns int sådär jätte mkt men ah de känns iafll,
och sen färgade/tonade jag underhåret och en bit av luggen mörkare, så de vart najsigt=)
Nu ska jag snart iväg på stadsfesten med fanny.
Och ja måste bara säga att JAG HATAR DETTA VÄDRET!
vafan hände med sommar sol och bad?,
fan ja skulle inte ha bytt så jag jobbar sista perioden istället för första,
fatta då skulle jag redan ha jobbat nästan 2 veckor nu.....
nämen ja ska vell jobba när de ärsom MÄST sol ofc!
Ajja skit samma ska ta och göra mej iordning nu sen drar jag och åker karuselllller!
over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback