klassresa @ boviken

Skrivet 2008-06-05 Klockan 18:28:10

Hej hej hallå=D
Hade tänkt skriva för ja for igår men kunde inte logga in då, men iallafall så igår på dagen for min klass på klassresa till Boviken.
Yeah vi har tältat i Petters stuga, det var aschill förutom alla EN MILJONER TRILJONERS MYGG som var där.....
Men ja vi har badat, grillat, ätit, umgåtts, lekt och bara haft det asnajs=)
Var inte mycket sömn, nästan ingen alls faktist för att de var så otroligt mycke mygg i hela stora tältet, och för att vi inte ville helt enkelt=P
och jag inser nu att jag faktist kommer sakna nästan allihopa i klassen nu när vi alla ska byta skola.
Vi har vell allihopa nu dom senaste månaderna insett att vi inte kommer gå tillsammans så länge till, och ja klassen har blivit mycket bättre nu än vad den var i typ 7an osv.
Men som sagt jätte muusigt vare=) så tack till alla som var med! thihi. bilder kmr sen typ.
Har sovit nu för jag var så jävla trött..! haha men ja, nu ska jag iafll ut med fiffi i de ekkligt varma vädrett!
Hare PZ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback