Avalutningsmiddag!

Skrivet 2008-06-12 Klockan 00:33:40

Ikvll var jag på Supén, alla nior på skolan åt midaag och hade det trevligt.
När jag hörde nån säga att de var sista gången vi var samlade som klasser och så, insåg jag värkligen att de aldrig kommer bli samma gammla 9a nå mer. Väldigt tråkigt när man tänker efter, jag kommer säkert aldrig mer träffa  väldigt många i klassen, eftersom att jag typ ska gå på John Bauer oxå.... och tillexempel jag och Malin har gått tillsammans sen vi var ytte pytte små, gick juh tillomed på samma fucking dagis å allt! och nu när vi börjar på olika skolor så kommer de inte alls vara som de alltid ha varit, visst självklart kommer vi förbli vänner, men inte träffas varje dag och i skolan osåå, och det känns verkligen tråkigt!! så här ser ni en som garranterat kommer gråta på avslutningen, vafan ja grät juh nästan lite ikvll! men ja somsagt, livet går juh vidare, och det här är bara början.
Och nu får jag bara tänka posetivt, allt kommer orda sej med allt och den här sommaren kommer bli den bästa någonsin=D

Nämen nu sitter jag här och snackar med anton, men ska nog gå och sussa snart för jag är veeldigt trötter.
Så god natt hare bra =)



(lånade nåågra bilder av nån från apb, minns icke vem)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-06-12 Klockan 18:08:22
Det kommer gå några veckor sen kommer du inte komma ihåg att gått i en annan klass. Sen får du se vilka som är äkta, många vänner kommer säkert falla bort...

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback