de är juh lixom int förbjudet att kommentera inläggen lixom....

Skrivet 2008-07-01 Klockan 21:55:17

Petter på Stadsfesten var helt underbart!
och när dom körde Logiskt, alltså ja; Så magiskt=D haha<3

Anton
sovde hoss mej efter stadsfesten i lördags,
och sen har jag sovit hoss han tills idag, haft de ballt ofc:)
saknade han redan när ja satte mej på bussen, haha.....
Och jag såg just att imårrn ska det tyyp vara bra väder,
så då blire nog antagligen bara ligga ute i solen och chilla.

Håller på bli förkyld tror jag, har ont i halsen och i huvudet...
känns inge ballt hoppas det försvinner!
Men nu ska jag ta och se lite oth tror jag, om ja orkar haha!



Åsåhär vart mitt hår, haha syns ingen skillnad
förutom lite i luggen och att de känns massa kortare men ajja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback