tisdag =)

Skrivet 2008-12-17 Klockan 00:09:05

Ikväll har jag gjort slingor=) yep kännde att det var dax, ljusa vart det, nu ser dock hela håret konstigt orangest ut men de får ja ta helt enkelt haha.och nu lovar jag mig SJÄLV, att jag inte ska färga håret nått mer före sommarn, för ärligt talat så har jag inte råd, mitt hår börjar bli jätteslitet igen (dock gillar jag mitt hår mäst när de är slitet men aah anyway) och jag kommer aldig få låångt om ja bara förstör det vetjag =) så nu är det så, och kan jag inte hålla det lilla så kan jag fan int lita på mej själv haha. iallafall ligger jag och ser Titanic nu, och den bästa repliken i hela filmen måste juh endå vara när båten håller på sjunka och orkestern står och spelar fortfarande osså springer en av killarna förbi och säger : typiskt första klass att drunkna till musik! haha älskar de, annars typ en av dom deppiaste filmerna ju.

Men men skola imårrn ofc, har programhantering först, vi skulle typ få bullar av Andrea elelr nått ;) haha hopaps! och sen mediaproduktion och då måste vi börja filma annars är vi körda lixom...jaja ska sova snart iallafall, måst bara se klart filmern, emn godnigthy=)


hej fina Sagoprinsen-klassrum och nåra sagoprinsare xD haha


Kommentarer
Postat av: juuliaaao

Skrivet 2008-12-17 Klockan 18:26:59
haha, låten är verkigen bra satt å nötte upp den hela gårkvällenx)

URL: http://juuuliaao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback