snart lov förfan!

Skrivet 2008-12-17 Klockan 21:14:12

Hejhopp, chil dag i skolan today :) det började med att vi pysslade lite, haha vi ritade nå jävla fula gubbar oså typ. sen hipps vipps så möblerade vi om borden så nu sitter vi i ett U, känns bra haha. och vi hade faktist MYYS i klassrummet enligt andrea, hon hade tänt ett ljus! haha de syntes inte ens men ja hon är bäst eftersom hon bjöd på FIKA! nå kaker o saft, gottgott vare. sen vare lunch o sen fick alla gå hem men jag, jessica, larisa o alex va såklart tvungen gö klart våra film så vi  va tvungna stanna kvar då juh... haha värsta LÅNGfilmen gjorde vi oxå kan jag säga, hela en ochen halv minut tro jag faktist den blev :} o vi jag är kanske världsbäst på klippaihop grejs. vi är fan bääääääst.!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback