morrn morrn

Skrivet 2008-12-15 Klockan 06:11:57

Nä alltså slutade se film vid kvart över 12, stängde datorn och försökte sova. nu typ SEX timmar senare har jag fortfarande inte sommnat! vad är felet jag fattar inte! och nu orkar jag inte ligga här mer, ska lix upp om en timme och om jag skulle råka somna nu, vilket jag endå inte tror, så skulle jag bara bli sjukt jävla trött av att kliva upp om en timme. så ja, nu ska laga feta jävla frukosten, typ 20 fiskpinnar elelr nått sånt och sen göra mej klar och åka till skolan. oharre vad jag hatar måndagar...
Puss och GOD MORGON!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Skrivet 2008-12-15 Klockan 10:12:22
det är så JÄVLA jobbigt när man inte får sömn. hade hela veckan samma problem. så ligger man där och blir arg över att man inte somnar

URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Postat av: therese

Skrivet 2008-12-15 Klockan 10:25:10
tack

URL: http://mammatezz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback