minns du, haha

Skrivet 2008-12-14 Klockan 01:32:28

Kollade igenom min bdb och hittade det här som jag hade skrivit, haha vet precis vem/vilka jag menade på varje mening. fast undra om alla dom minns :)


minns du när vi kastade mina skor i havet?
minns du när vi träffades på skellefte festivalen för första gången?
minns du när vi tältade varje dag under sommarlovet?
minns ni när vi åkte bakom bilen på madrass?
minns du när vi gjorde OMG videon?
minns du alla gånger ja skjutsat dej på cykeln och sagt "HOPP" i varje gupp?
minns du när vi badade i havet?
minns ni första fyllan i bushen med lätt ölen och vinflaskorna?
minns du när du klippte av mej sjukt mkt hår?
minns du när jag grät din famn och du tröstade mej?
minns du när vilekte Mary-Kate & Ashley hela tin?
minns ni alla gånger vi badat på medlefors?
minns du när vi sprayade glans spray påditt golv åsedan åkte pådet?
minns du när vi joggade i skogen mitt i natten när den första snön kom?
minns ni sovstugan?
minns du bion då du aldrig kunde hålla käften?
minns du när vi tävlade med våra hästan på lekohobby?
minns du alla promenader i regnet?
minns du vtpbhssfvts?
minns ni rondellen och vinflaskan som int gick öppna?
minns du den lååånga promenaden på nyårsaftons natten?
minns du min "skit musik"?
minns du första gången jag var med dej och vi såg skräckfilmer på din lilla tv?
minns ni när vi låg och såg på teknade filmer vid datorn hela natten å ni sommnade?
minns du hur jävla ledsen jag vart när du berättade att du skulle flytta ifrån mej?
minns du sen hur förbannat glad javart när du berättade att du skulle flytta tillbaks?
minns du alla ggr vi tjuvrökt?
minns du "lillboda"?
minns du när du lurade mej att färga håret rött för ja skulle leka en i bubbles?
minns ni tjejkvällen i lycksele?
minns du när du gick ända till stan bara för å träffa mej?
minns du när vi satt i era fotöljer varje helg och såg tellitubbies?
minns du när vi satt i jordhögen?
minns du när ja tvingade av oss vid helt fel busshållsplats så vi fick gå rå långt?
minns ni pistolerna och lekparken?
minns du hoppe hoppe hare?
minns du när vi bakade nån konstig chokladcola hoss mej?
minns du när vi tältade nere vid ån?
minns du "jag förstår inte hur en pojke och flicka kan bråka så mkt"?
minns ni spiderman?
minns ni "fuck u fingret mellan oss på hockeyn"?
minns du alla fotbolls matcher hela sommrarna?
minns du alla nätter vi hade seriösa samtal på msn?
minns ni saw3 på bio i umeå?
minns du alla frågesportet i gungorna i lilla lekparken?
minns du när vi var helt besatta av att spela donkey kong?
minns du när vi badade i piteå?
minns du när vi försökte bada i svandammen?
minns ni när vi såg på baywatch varje veckodag klockan 4?
minns du när vi låg i buskarna och var ekkligt glada och tog kort?
minns ni närvi åkte buss och alla uppe hörde vad vi sa i mikrofånen?
minns du när din mormor sa att omvi drack hennes hemgjorda saft skulle vi kunna hoppa på ett ben hem till mej?
minns du "skavi ner på golvet"?


haha endel minnen raderas aldrig, det där är bara några <3
nu ska jag se nu är det jul igen 3 PÖSS!



Kommentarer
Postat av: a

Skrivet 2008-12-17 Klockan 20:27:54


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback