lördag då alltså

Skrivet 2008-12-20 Klockan 16:49:26

Steg upp 10 osså for vi på stan vid kvart i 11 kan jag vell tro, var inte sådär proppfullt med folk endå, men mycke vare, köppte en julklapp, så nu är jag nog klar med de tror jag. Har även städat mina garderober och vikt ALLA kläder. fan va ja har kläder jag aldriiiig andvänder, men ja gilla inte å slänga grejer, haha. men slänge iallafall bort massa grejer så det vart lite tommare nu. bra bra då kan jag köpa massa sen på julrean ;) hehe! Det finns inget o göra och det känns som att dom här dagarna nu bara är en enda stor väntan efter julafton..... och ja vill inte ha min porrklänning på julafton. haha men jaja ska försöka hitta på nått vettigt nu!


NEDRÄKNINGEN!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback