kände bah för de..

Skrivet 2008-12-20 Klockan 23:16:37

1. Tre namn du lyssnar till: Julia, Julle och Jullpi typ
2. Tre saker som skrämmer dig: Ensamhet, smärta och blickar
3. Tre saker du har på dig: Leggings, linne o randigtröja
4. Tre av dina favoritlåtar just nu: Is it you, Mad och Say goodbye
5. Tre sanningar:
♦ Jag hatar fötter, det är det äckligaste som finns!!!!

♦ Är gaalen i julen, inte bara i paketen utan allllt som hör till.
♦ Jag är inte så fet som jag ibland kan tro.

6. Tre hobbys: Hockey, kompisar och skratta.
7. Tre saker du vill ha: Lycka, pengar och 10 fingrar
8. Tre personer du utmanar: Allasom vill :)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-12-20 Klockan 23:23:22
Joo men jag tror jag gjort det där förr =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback