endast 4 dagar kvar !

Skrivet 2008-12-20 Klockan 01:53:07

Jahapp så idag har det varit Fredag. Har hela dagen gått runt och trott att det var lördag, men ibland oxå onsdag av nån konstig andledning. Var på Julfika eller nått vad man ska kalla de hos en kusin tidigade ikväll, de va la trevligt, "vann" då iallafall en julklapp inehållade skumtomtar. Sen färgade jag elins hår, rött skulle det bli, fast de syntes inte sådär jätte mycket, men fin blidde hon såklart :) sen hade jag, linus och elin FILM MYS faktist :} haha vi tog alla täcken och kuddar vi hittade och bäddade till på golvet i datarummet och såg på Saw5! Riktigt bra varden faktist tycker jag, och ganska äcklig som vanligt ;). Men ska faktist ta och se lite vänner nu, sen sova. Blir upp tiiidigt imårrn och fara på stan med elinpelin. Hoppas inte de är mycke folk då dör jag... natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback