Words like violence, break the silence. Come crashing in, Into my little world.

Skrivet 2008-08-27 Klockan 21:03:27


Trött......
Började med att jag klev upp imårse,
inget konstigt med det, gör jag juh varje dag =P
Gjorde mej klar osv, och gick ut till bussen.
När jag åker buss så inser jag att de är väldigt tomt på bussen?
ingen, verkligen INGEN hoppar på :o
så ja tittat på mobilen, och inser att klockan är KVART ÖVER SJU.
jag sitter alltså på bussen klockan kvart över7 när skolan börjar 9!
jäävligt värt... då hade jag tydligen ställt mobilen på en timme för tidigt.
jäävligt smat gjort Julia, fick ja sitta i stan i en &en halv timme =p haha
Dom hade lovat att vi skulle få datorn idag, men nejnej inte fick vi det inte,
de blir antingen imårrn elr på måndag sa dom då, och eftersom vi typ deppade ihop då, bestämmde andrea att vi fick va lediga hela fredag =D
så de blir jävligt sooft!
Håller på se film nu, asbra den på 4an double jeopardy, har sett den förr men iallafall!
Längtar till helg, vill göra nått vettigt <3


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-08-27 Klockan 22:14:28
Hahahahhahahahaha så kass =P Nästa gång får du komma in på Malmia och hänga med mej istället...

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2008-08-27 Klockan 22:22:42
Hehe jaa idag hade de inte gett mycke för jag har ju semester den här veckan =P

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2008-08-27 Klockan 22:56:43
Haha säger du de? Det var inte jag som steg upp en timme för tidigt imorse...=P

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback