trevlig fresag efter en tråkig jobbadag

Skrivet 2008-08-02 Klockan 00:33:25

Hallåjsan :D komme nyss hjerm, lvällen började i stabn med fanny och wings, vi gick mot mosters lägenhet där vi var och höll på åså ja, sen ringde vo typ till adam eller nått åsA att han skuklel komma!
sen vid typ 10 skulle wingwing hem så gon tog min cyekl och for, sen for även fanny hem., så jag och Adam chillade där ute vid moster och inne osåå, sen fkomme nicko och dicke och acrina hem så vi skulle fara, ådå när vi gick förbi malin såg ja att henne föänster va öppet såå ja skrek ; maalin malin! lite sådär halvhög å hon hörde och komme ut å snackade, och sen for adam och jag gick upp å såg malin kisse som int lls hade blive så stor!" liten plutt är han vad han nu heter! sen snacka ja med älsklingen oxåånt, sen mötte jag mamma och fiffi som gick med mej heem!
Och jag måste bahs g'äa det att Adam faktist är jätterolig att umgås med, de visste jag inte eftesom jag inte byrkar va me han, även fast vi lixom är kunsiner=) men ah de va kul!!
nu sitter jag här och har ingeting att göra, orkar inte sova fastän aj borde för ja är jätte trött, ha lixom jobbat idag osvv.
men jaja skoirver säkert imrårn, ja ska vara med lillen imårrn btw, var faktist ganska länge sen sist nu egtersom ja har jobbat åsont=( men ja imårrn blire som samgt! hörs puss hare gott å va HPPYFACE =D

OCH frästen så har vi fcukin omfårmaterat om våran dator för den ick int få igårn
oich ALLA mina bilder, låtar och ALLT är borta:(((((
de är licom nästan 4 år av saker jag har spart.... fatta sadfave ja blidee då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback