skola + träningsmatch HOCKEY!

Skrivet 2008-08-19 Klockan 22:43:25

Skola idag, vi lekte som sagt  burträskbingo och även nå mer lek.
Sen efter skolan drog jag till stan och for och käkade med Emelie på FRASSES :)
det var inte speciellt gått eftersom att jag inte har ngn matlust alls just nu.
Och efter de gick vi till ladan för och vänta på bli insläppta,
jag harde inget lägg med mej (eftersom att jag inte har ngt!)
men ja gick endå bara in så de va lurre :)
AIK vann btw!!! kalasbra lixam :D Imårrn börjar vi halv11 somidag,
och imårrn börjar 2erna och 3erna oxå... shiit de lär bli spännande!
Fat de är juh bah lilo o hans kommpisar men ah :p
Ska typ gå och slagga nu, orkar inget.


Cause you know, you know, you know;
That I love you,
I have loved you all along!
'Cause I need, I need to hear you say;
"That I love you"
I have loved you all along..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback