löshår

Skrivet 2008-08-13 Klockan 21:09:13

Idag satt jag och kammade till mitt löshår så de skulle bli fint, tog bort alla clips oså. Sen lämnade jag håret fint i som en "svans" påsidan av sängenoch gick och satte mej vid datorn. 5 minuter senare hör ja mamma säga; "Julia nu har fia tagit ditt löshår tror jag!" Å tammefan, när jag kommer in i mitt rum ser ja fiffi stå där med en stor jävla hårtuss utstickandes från munnen och resten av håret ihop tjorvatt i en fet jävla boll......
Då jävlar var jag inte lugn kan jag säga! satan så förbannad.
Då va ja tvungen fixa till dej IGEN, och typ hälften av håret lossnade... jätte ballt, naat! Men ialalfall så fick ja vell till det någorlunda och sen så har jag nu limmat ide i skallen, vart ganska så bra även fast int färgen stämmer och fast de är ganska lite och konstigt, men ah bild kommer sen iallafall=)


Tänk om man hade så långt äkta hår(A)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-08-13 Klockan 22:38:44
hihi äh mitt är längre =P

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback