Känn ingen sorg för mig Göteborg (8)

Skrivet 2008-08-21 Klockan 20:13:23

Känns bra skolan nu när man lixom hittat folk man kan umgås med osv :)
Finns massa jätte trevliga och snälla prickar!
Ett stort plus är juh oxå att vi bara har 2 lektioner per dag,
även om dom är långa så känns det inte så jobbigt !
Men var som sagt på skolan idag, slutade vid 2, åkte till stan åsen nästan direkt hem.
Sen ikväll har jag varit med mamma och fikat med Lovisa å hennes morsa,
snackade om en massa osånt, så de va trevligt=)
Sovmorgon imårrn och varje fredag till KVART I ETT :D
så jävla härligt, å då har vi typ 3 timmar Media grejs, så de lär endå bli soft.



     Hör paniken i mitt skratt.
Jag är happy, men jag tänker inte ljuga,
det känns tomt,
konstigt vore det vell annars.
Och jag kommer aldrig bli så lycklig
som jag är när jag är nära dig lillen :')





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback