jag saknar att skratta som jag bara kan när jag är med dig

Skrivet 2008-08-08 Klockan 22:28:22

Hola, har just bakat kladdkaka så nu sitter jag här å käkar, den var som konstigt kladdig, asså inte så där god kladdig utan som bara mjölkonstig kladdig =P haha jaja iallafall så jobbade jag idag, nu är man ledig lördag och söndag såklart.!
Känns skönt med helg, men de lär bli ännu tråkigare på jobbet efter helgen för då har alla roliga sommarvikarier slutat i think. fan vilka ska jag då skratta åt=( hehe
Hade hoppats på få va med fannzi ikvll men hon var inte på humör, hon skulle sitta hemma och deppa istället... så jag får helt enkelt underhålla mej själv, fan va tråkigt!
Men ah får vell sitta och trycka kladdkaka och riskakor medan jag ser på sex and the city hela natten, typ!
ursäkta för den utomordentligt happyfaceiga bilden,
men ja va bah väldigt glad :] HAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2008-08-08 Klockan 22:42:10
mums va gott me kladdkaka HIHI hur kladdig den än äärrr(A)



fint i håret!! =)

URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2008-08-08 Klockan 22:53:45
hhihi;)

hoppas du haft en braaaaaaaaa dag!! :D

URL: http://juuuliaao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback