helgen

Skrivet 2008-08-17 Klockan 20:15:01

lugn helg, inte gjort speciellt mkt, i fredags vbar jag med anton, sen for vi med släkten till de där stället dom heter Båtfors, käkade och chillade sen for vi hem.
Lördag hände inte mkt var "barbvakt" på kvällen, moster skulle ut med de sluta me atthon endå inte for, så alla dom gick och la sig halv 12 och inte fan ville ja sova då inte,  nejnnej ja chillade på där helt ensam, såg film, käkade rån, måla naglar osv haha.
Och idag ha ja varit påstan en tvärt, köpte sminkgrejs.
Imårrn, då börjar skolan! Shiit ja komm typ ärligt talat dö.
Jag känner ingen, ingen känner mej, hur fan ska detta gå...
Får hoppas det går bra helt enkelt?
Ajja ska ta och se satc nu=D love it, skriver imårrn om jag har överlevt dvs, puss


haah min syster käkar blommor ;)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-08-18 Klockan 19:00:45
Haha varför har du klippt bort dej??=P

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2008-08-18 Klockan 19:13:38
Haha och jag ser vettig ut??

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback