fredag

Skrivet 2008-08-30 Klockan 01:32:56

Varit på bio ikväll. såg Get smart, helt ok film rolig som tusan ibland haha!
Var med Emelie, käkadeDallas före osåå.
Förästen så har jag åkt buss en massa idag,
först åkte jag till stan, köpte en tröja åkte hem.
Sen åkte jag in igen och skulle träffa Emelie,
men hon skulle hem så ja åkte hem jag oxå,
sen skulle vi träffas i stan och käka ode, så då åkte jag in igen =p
Samma busschauför 3 av gångerna, 
och jag hade olika kläder varje gång =]
han måste nog tro att jag är knäpp nu!

Insåg just att jag kaanske borde ändra på min header...
eller näh jag orkar inte, den får fan va sådär =)!
Ska gå och sova nu, har sjukt ont i huvudet och i halsen,
+ att jag låter som en strypt katt som är i målbrottet!
Tack för mig, natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback