tandställning

Skrivet 2008-08-31 Klockan 21:07:53

Eftersom att jag har haft räls i käften förut så har jag som typ alla som haft det
en såndär genomskinlig grej man stoppar in i munnen varje natt som ska hålla kvar tänderna på plats.
Och imårse hade jag råkat lägga den på mitt sängbord och gått därifrån,
när jag sen kommer tillbaks ser jag nå plast grejer ligga på sängen och undrar va det är?
När jag tar i det ser jag juh att det är min fina "tandställning" som ligger där i delar!
Då har självklart lilla fiffi varit där och naffat åt sig där och tuggat sönder den.....
GREAT!, så pappa LIMMADE ihop den med nå superlimm
och det fattas bitar i den och den vart alldeles för stor osv, haha vafan lixom...
Måste alltså försöka ha den nu tills jag får en tid hos tandläkaren och får göra en ny sådär jävla sak som typ kostar en massa pengar!
Jätte roligt, naat!


oj vilken liten plutt hon var :o


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2008-09-01 Klockan 00:38:40
Du har väl gratis tandläkarvård, kotten?

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: J

Skrivet 2008-09-01 Klockan 17:02:56
Hoho. När jag var yngre å just hade skaffat linser sa dom "om en lins går sönder får man ingen ny, men om man tappar bort en, då får man en ny" eehhh...svårt å fubba?

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback