AJJ

Skrivet 2008-08-25 Klockan 23:22:32

Ska ALDRIG mer limma fast löshår.Har sagt de flera ggr men nu är ja tamme fan serriös.
Slet ut det ikväll, eftersom att de hade lossnat på en massa ställen,
och fyfan va hårt de satt, de lossnade så jävla mycke hår alltså.
Nu känn jag men versta tunnhårig :(
Men men de växer vell ut förhoppningsvis.
Imårrn kl 07:50 skall jag befinna mig hoss Tandläkaren! ooh spännande!
Sen blir det skola, och sen skulle jag nog på stan med Edith elr om vi skulle hitta på ngt annat=)
De blir nog absolut trevligt, det är verkligen huuuur längesen som hällst jag var med henne såatte!


Kommentarer
Postat av: ooliws

Skrivet 2008-08-26 Klockan 19:27:56
skallepär :] hahapuss

URL: http://sallyhally.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback