Torsdag !

Skrivet 2008-04-03 Klockan 16:35:17

image65URSCH,
idag var det inte alls lika fint väder som de var iförr går och igår, ne fy de är kallt, grått och det har tillmåed snöat..
Ja komme hem från skolan för ett tagsen, ha int hänt så mkt idag.
fast dom låste igen mitt skåp för att ja int ha haft ett lås på ganska länge, eftersom att någon SNODDE mitt braiga kådlås, ja så då fick jag mina saker i en soppåse som dom då hade tänkt att aj skulle bära om kring på, haha men ja stoppade den i mimmis skåp istället.Mimmi har btw kommit hem från Tyskland nu=) trevligt värre, hon träffade tyvärr inte TOM där iafll, synd synd:/


Idag är det juh den tredje April, vilket innebär att idag skulle jag egentligen ha varit i Stockholm med Faluj och sett  på Tokio Hotel, men nä de blrv juh inget, dels pågrund av att jag inte hade råd........ och sen då eftersom att de inte ens är någon konsert för att Bill juh var tvungen operera och tjohej!
Men men, så nu sitter jag här hemma endå...
Ska snart käka middag, vet inte riktigt vad som lagas där i köket, får vell ta å gå å titta nu,
image64
PUSS<3
> -Love you <
> -Love you to <


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback