sunny day<3

Skrivet 2008-04-20 Klockan 00:45:36

Åååhhh tråkig dag.
Började med att jag vaknade typ 10... kul, kunde heller inte somna om, dels för att solen lyste rakt in i mina ögon genom fönstret, och för att mamma sjöng så väldans fint....haha nämen klädde på mej och gjorde mej iordning och sånt, sen for jag till stan och hämtade min fina oranga cykel och cyklade hem.
Det har varit jätte soligt ute hela dagen, men de har blåst lite grann ibland men endå varit varmt o skönt=)
Annars har det inte hänt så mkt idag, förutom att jag var på typ  "förlovningsparty" haha en kusin har förlovat sig och då hade dom som nått litet party ;) mjaa trevligt vare då iafll, fick fika osånt.
Men nu är jag trött som fan och saknar A så in i bomben:(
Så de blir till att lägga sig i sängen och se på tv tills man somnar som alltid <3
hihihi, imårrn vet ja int vad som händer, men de lär man juh märka ;) haha
har föresten insett att jag borde skriva oftare, så de tänker jag börja göra!
MEN nu slutar ja för ikvll, PZ OUT, GOD NATT !

image98



Kommentarer
Postat av: juliaa

Skrivet 2008-04-22 Klockan 20:31:22
du är alltid så sjuuuuukt fin i håret ! :D

URL: http://juuuliaao.blogg.se

Postat av: Julaj

Skrivet 2008-04-23 Klockan 20:52:54
haha neej men tack så mkt :D

URL: http://www.lilljulaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback