rmk is the shiet u know it!

Skrivet 2008-04-24 Klockan 21:43:42

Ojojoj, nationella gick vell inte precis bra kan jag juh säga.
B1
delen var fett svår tyckte jag som är ganska trög, så ja chansade typ på allt där =P
men sen på b2 grejen så skrev ja då iafll ganska mkt troja =P ahah hoppas bara jag får G iafll så är det lungt.
Men efter skolan slutat komme lillen, och vi gick hem till mej och chillade där.
Sen typ på kvällen gick vi till stan osåå, sen for han me bussen och jag gick hem.
Och eftersom jag igår slutade andvända tjocksockar,så håll jag nu på få värsta blåsorna på hälarna av mina ekkliga svarta skor=( men får börja ha mina nya nu istället då=)
Men orkar inte skriva mer ikvll, är trött som en apa och ska gå och käka nybakade bullar nu=)
mammsen är bäst på baka!
men haen trevlig fredag ifall ja int skriv på mårron=)
PZ u know!

image104
bezt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback