onsdaGggg

Skrivet 2008-04-23 Klockan 21:27:29

Måste börja uppdatera mer känner jag =]
Men idag var jag iallafall på skola som vanligt, och malin var typ sjuk så hon var inte där, tråk!
Sen efter for jag på stan, köpte en bikini och en råsatröja från h&m, och ett par jeans från cubus.
Sen for jag hem och käkade ocksånt, och sen upptäkte jag att tangentbordet till datorn inte alls fungerade(mamma råkade spilla kaffe överhela det i söndags, men de har funkat bra tills idag...) alla knappar typ fasnar nere ibaldn å de går inte alls skriva, men ibland funkar det skit bra, men iallafall så for Jag mamma och Elin på stan då och skulle köpa ett nytt tangentbord, men det blev vell lite annat oxå, ja köpte ett par vita tygskor på stadium, och elin köpte ett par jeans och mamma oxå tror jag, sen köpte vi ett tangentbord, skit bra värkade det - tills vi komm hem och insåg att de var med en såndär gammal sak som man ska stoppa in i ett runt hål i datorn, som vi inte ens har....... nä.
Så for fortsätta skirva på det här sepeiga knapparna tills typ imårrn elr nått :P haha just nu funkar det riktigt bra=)
Och idag när ja komme hem hade mamma fått en mp4 från nånstans, så då fick jag den av henne =D asballt eftersom på den jag hade bara kunde rymma typ 25 låtar =P Nämen den här nya är värsta plastig osåå men endå råbra för de går lyssna utan hörlurar , asså sådär så de kom ut ur en högtalare som=] HAHA me loves :D
Men nu ska jag ta och fortsätta och se  på nyaste ONE TREE HILL =D så jävla bäst de är asså!!
Pz out!
image101
NeverLetGo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback