movie

Skrivet 2008-04-27 Klockan 00:23:56

OJoj måste gå och sova, är ekkligt trött !
Men ikväll följde ja mamma linus och elin på ica,köpte COLA <3 sen när ja komme hem undrade Malin om ja ville gå på bio, och självklart ville jag de=)
Så ja cyklade till malin sen cyklade vi till stan, vi såg den där superhero movie, den va helt okej rolig=D haha
sen efter filmen träffade vi Kajsa och Mimmi där utanför=) snackade lite me dom sen skulle vi cykla hem men min cykels bakhjul hade typ damp så de gick int cykla så min kära syster fick hämta mej och skjutsa hem mej =P tackar tackar!
Men nu sitter jag här av en andledning, jag orkar inte gå och tvätta mej för mitt smink är vattenfast och de är sepeigt å tvätta bort, och ja orkar inte borsta tänderna eller gå till sängen=(
men faan ja måste vell gö de nu endå da.........
Ajja skriver imårrn ;)
godnatt !

image110
HAHA bara ett år gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback