helg

Skrivet 2008-04-06 Klockan 14:44:18

OJojoj, nu är helgen snart slut, i Fredags hade vi nationellt prov i engelska, gick faktist ganska bra tror jag, kändes då så men då brukar de oftast vara tvärt om... ajja hoppas hoppas=) sen var jag med Kajsa, Anton & Malin på stan, Mimms va med också tills hon skulle till umee.
Sen var vi hoss kajsa på kvällen och såg film osvv.
och igår Lördag gjorde jag inte mycket förutom att vara med älsklingen hela kvällen=) Myyspys assåå<3
Idag är jag jävulst seeg typ, har just klätt på mej och sminkat mej lite osånt, vet inte om jag skulle vara med lillen idag eller hurdet nu var, få se vad osm händer helt enkelt=)
Nu ska ja iafll gå och leka med ekkelfiffi :D
PZ Puss!

Älskar du.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback